Неділя , 16 Серпень 2026
Ілюстративне фото
Різне

Какао і зелений чай корисні: нове дослідження розкрило цілющі властивості напоїв

Вживання флаванолів, що містяться в какао, зеленому чаї та ягодах, допомагає захистити серцево-судинну систему від негативного впливу стресу та жирної їжі.

Вживання флаванолів, що містяться в какао, зеленому чаї та ягодах, допомагає захистити серцево-судинну систему від негативного впливу стресу та жирної їжі, повідомляють “Вечірні Вісті” з посиланням на дослідження Бірмінгемського університету.

Дослідження Бірмінгемського університету показало, що жирні продукти погіршують функцію судин і знижують транспортування кисню до мозку, але флаваноли можуть пом’якшити цей ефект.

Флаваноли, присутні в овочах, фруктах і необробленому какао, мають корисні властивості: вони регулюють артеріальний тиск і підтримують здоров’я судин. Дослідники підтвердили, що напій із високим вмістом флаванолів знижує негативний вплив жирної їжі та стресу на судини, на відміну від напоїв із низьким їх вмістом.

Хоча флаваноли не покращують кисневе забезпечення мозку та настрій, їх регулярне вживання рекомендується для підтримки судинної системи. Рекомендована добова норма флаванолів становить 400–600 мг, які можна отримати з какао, чаю та ягід. Швейцарські вчені створили новий вид шоколаду з «какао-желе».

Вже відомо у яких продуктах найбільше антиоксидантів.

Свежие новости

Погода

Related Articles

День ангела Анни 16 серпня 2026: історія свята, значення імені, привітання у віршах і прозі, картинки

16 серпня 2026 року Анни та Ганни приймають привітання з іменинами. Зібрані...

Гороскоп на 16 серпня 2026 для всіх знаків зодіаку: кохання, гроші та справи

Детальний гороскоп на неділю, 16 серпня 2026 року, для всіх знаків зодіаку....

Гороскоп на 15 серпня 2026: кохання, гроші та робота для всіх знаків зодіаку

Детальний гороскоп на суботу, 15 серпня 2026 року, підкаже, яким знакам краще...

День ангела Семена 14 серпня 2026: історія свята, значення імені, привітання у віршах і прозі, картинки

14 серпня 2026 року припадає на п’ятницю, і цього дня серед іменинників...