Неділя , 16 Серпень 2026
Різне

Що у звичайних продуктах може викликати серцевий напад та інсульт?

Підсолоджувачі, що використовуються в різних продуктах, можуть збільшити згортання крові та підвищити можливість виникнення небезпечних ускладнень.

Підсолоджувачі, які використовуються в різних продуктах, можуть збільшити згортання крові та підвищити можливість виникнення небезпечних ускладнень, повідомляють “Вечірні Вісті” з посиланням на European Heart Journal.

Дослідження показало, що популярні низькокалорійні замінники цукру можуть негативно впливати на організм. Кисліт має на 40% менше калорій, ніж цукор, але він може бути пов’язаний з підвищеним ризиком серцево-судинних захворювань.

Він природним чином присутній у малих кількостях у фруктах та овочах і виробляється людським тілом. Його часто можна знайти у жуйці без цукру, випічці, зубній пасті, солодощах.

Дослідження призвело до вимірювання рівня кислиту в крові більш ніж 3 000 учасників тесту. Вони перебували у стані голоду для точності результатів. Ті, хто мав найвищий рівень речовини, ризик серцевого нападу, інсульту або смерті протягом трьох років майже вдвічі вищий.

Повсякденні речі можуть викликати гострі напади алергії.

Свежие новости

Погода

Related Articles

Гороскоп на 17 серпня 2026 року: що чекає на всі знаки зодіаку

17 серпня сприятиме завершенню відкладених справ, спокійним розмовам і практичним рішенням. Для...

День ангела Анни 16 серпня 2026: історія свята, значення імені, привітання у віршах і прозі, картинки

16 серпня 2026 року Анни та Ганни приймають привітання з іменинами. Зібрані...

Гороскоп на 16 серпня 2026 для всіх знаків зодіаку: кохання, гроші та справи

Детальний гороскоп на неділю, 16 серпня 2026 року, для всіх знаків зодіаку....

Гороскоп на 15 серпня 2026: кохання, гроші та робота для всіх знаків зодіаку

Детальний гороскоп на суботу, 15 серпня 2026 року, підкаже, яким знакам краще...