Неділя , 11 Жовтень 2026
Економіка

Коли та за що можуть покарати підприємців?

Фізичним особам-підприємцям в Україні загрожують штрафи за несвоєчасну сплату єдиного податку та подання декларації за попередній рік.

Фізичним особам-підприємцям на території української держави загрожують штрафи за несвоєчасну сплату єдиного податку та подання декларації за попередній рік, повідомляють “Вечірні Вісті” з посиланням на legalaid.

ФОП повинні звітувати за попередній рік. Вони можуть уникнути штрафів за несвоєчасне подання декларацій під час дії воєнного стану. Якщо зможуть підтвердити неможливість виконання цього обов’язку.

Для цього потрібно довести, що причина була пов’язана із форс-мажорними обставинами. Брак грошей на рахунку не вважається форс-мажором.

Якщо декларація не була подана вчасно, то при першому порушенні ФЛБ отримають штраф у розмірі 340 гривень. Друге порушення додаватиме по 1020 гривень за кожну несвоєчасно подану декларацію. Це підвищення працює протягом року.

Нагадаємо також про те, якими мають бути поворотники в автомобілі, щоб не оштрафували.

Свежие новости

Погода

Related Articles

Що робити, якщо після скасування графіків світло не з’явилося: пояснення

Якщо графік відключень скасували, але електроенергія не з’явилася, причиною може бути аварія,...

Відключення світла на Полтавщині 10 жовтня 2026: графік, коли вимикатимуть електроенергію

У Полтавській області 10 жовтня запровадять погодинні відключення електроенергії. Графік почне діяти...

Графік відключення світла на Київщині 10 жовтня 2026 року: черги, час, коли не буде електрики

На Київщині оприлюднили графіки відключень електроенергії на 10 жовтня 2026 року. ДТЕК...

Відключення світла в Черкасах і Черкаській області 10 жовтня 2026 року: графіки по чергах

У Черкаській області 10 жовтня діятимуть графіки погодинних відключень електроенергії. Публікуємо години...