Субота , 8 Лютий 2025
Культура

Бумбокс презентує кліп на пісні “Твій номер” і “Плющ”

Візьміть кілька десятків колонок, не пошкодуйте грошей на килими, приженіть найцікавіші машини з вашого автопарку або ті, що в принципі їздять, орендуйте теплий павільйон, найміть кухаря який  вміє готувати лагман, спробуйте пародіювати самих себе й зв’яжіться з пропащими – тоді ви зрозумієте, як знімали самий “швидкий” з кліпів Бумбоксу. Чому самий швидкий? З моменту прийняття рішення зняти кліп і до його виходу пройшло 20 днів. Насправді навіть менше, тому що знятий був не один кліп, а два.


Шостого грудня продюсер Бумбоксу, Олексій Согомонов, вирішує зняти кліп не тільки на пісню “Твiй номер”,  за яку вболіває Андрій Хливнюк, але об’єднати її з піснею “Плющ”.
Cтас Гуренко (режисер, знімав для Бумбоксу кліпи “Безодня”, “ДШ”) та  Дмитро Червоний (продюсер усіх відео Бумбоксу за останні три роки) в захваті від цієї ідеї. Стас та оператор Олександр Бойко (“Скрейчово”, “ДШ”) пропонують знімати  “Плющ”  одним кадром.

Перебуваючий в доброму настрої Андрій Хливнюк коментує те, що відбувається фразами на кшталт: “А говорив, що продюсер”, – але ідею підтримує. Ось пряма цитата з інтерв’ю Андрія для FDR: “Ця ідея спала на думку не мені. Приїжджаю я такий в офіс до себе і тут мені мій партнер Олексій Согомонов говорить: “Андрій, от послухай мене”. Завжди з цієї фрази починаються якісь авантюри. Я кажу: “Тааак”. А він далі: “Тур щойно скінчився. Тобі треба акумулювати сили, але мусимо видати другу частину платівки, як ти і обіцяв у численних інтерв’ю. Я хочу зробити відео на дві пісні одразу”. А я кажу: “Як ти собі це уявляєш? Вони дуже різнопланові”. Він каже:  “Давай знімемо на пісні “Твій Номер”  і “Плющ”  у такій послідовності одну велику роботу”. Я кажу: “А в чому суть? За сюжетом вони не можуть збігатися. Одна пісня “Твій Номер”  про кохання, про щастя, коли ліричний герой літає, закохавшись. А інша, навпаки, на вірші класика української літератури Лесі Українки про розлуку. Як можна ці теми вкласти в один відеоряд?”. А він мені каже: “А от побачиш. Приїжджай на майданчик, нехай пройде підготовка як завжди – стилісти, кольорова гама і таке інше. Продюсери все зроблять. А ти приїжджай на майданчик і все зрозумієш”.

Дванадцятого грудня на Victoria Film Studios заїжджає знімальна група – 56 любителів гострих відчуттів. У центрі теплого (профі нас зрозуміють) павільйону розкладається 12 килимів, над ними вішають 103 світлових прилади, весь вільний простір рясно заставляється кабінетами Marshall, комбіками і підсилювачами Vox, вертушками Technics 1200, басовими комбіками Mark Bass, вінтажними піаніно Rhodes, клавішами Nord (не плутати з холодильниками), барабанами Yamaha, світильниками самих різних форм і розмірів, і навіть двохсотлітровими бочками з під масла. На одній з яких, до речі, красується логотип Castrol – ті, хто пам’ятає пісню Бумбоксу “Рок-н-рол”, оцінять пасхалку.

Під “Твiй номер” починається відрив. У кадрі вдягнений у все чорне Андрій з мікрофоном, Діма Кувалін з телекастером 1999 року випуску, Паша Литвиненко емоційно натискає на клавіші, сподіваючись прорватися через київські пробки і встигнути на концерт Христини Соловій, діджей Валік скрейчує й фотографує, а за барабанами влаштувався улюбленець усіх Саша Люлякін. На превеликий жаль, басистка гурту, Інна Невойт, за станом здоров’я не змогла взяти участь в п’ятнадцатигодинній зйомці (багато хто помітив її відсутність на останніх трьох концертах). Сподіваємося Інна повернеться до нас у січні, на зйомки вона заїжджала буквально на годину. Стосовно другого гітариста, Олега Аджікаева, його кар’єра в Бумбоксі виявилася найкоротшою за всю історію гурту. Олег більше ніяк не дотичний з Бумбоксом.

В якийсь момент за межами світлового кола починається “будівля” саундсистеми – Subaru Кирила Цуканова з кліпу “ДШ” (пасхалка N2), Jeep Стаса Гуренка, пікап Chevrolet давнього друга групи Макса Чорного, Dodge Ram Олексія Согомонова, Opel Speedster діджея Валіка, яскраво-жовтий поштовий фургон Eco Catering обростають колонками й підсилювачами – музика звучить звідусіль.

“Плющ” – пісня на слова видатної української поетеси Лесі Українки, написана 119 років тому(!) починається несподівано і звучить дуже делікатно, особливо після експресії бойовика “Твiй номер”. “Плющ”, романс у виконанні Андрія Хливнюка,  який давно переріс будь-який жанр, здається дивно актуальним і хоча в поєднанні з відеорядом, може наштовхнути на думки про втрату … Женіть їх геть.
Рубікон перейдено, Бумбокс чекають всіх своїх фанів на лютневих концертах другої частини туру “Таємний код: Рубікон”.

«Вечірні Вісті»

Leave a comment

Залишити відповідь

Свежие новости

Погода

Related Articles

Знайдено рідкісного генерала армії та колісницю серед китайських теракотових воїнів

Археологи, які працюють у знаменитому мавзолеї Цінь Шихуанді в китайській провінції Шеньсі,...

8 цікавих різдвяних традицій з усього світу: про деякі ви і не здогадувалися

Різдвяні традиції по всьому світу вражають своєю різноманітністю та глибоким культурним корінням,...

Кто популяризовал украинские вышиванки как символ украинской идентичности?

Украинская вышиванка является традиционной для Украины одеждой.

Мифические существа, имеющие реальные прототипы

Мифические существа очаровывают человечество тысячи лет.