ВСЕ НОВОСТИ

Новости от KINOafisha.ua
Загрузка...
Загрузка...

КАЛЕНДАРЬ НОВОСТЕЙ

«     Январь 2019    »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 

Культовий супергерой Людина-Павук повертається на екрани цього тижня

  445   0 11.12.2018, 14:02 | Новости, Культура
Культовий супергерой Людина-Павук повертається на екрани цього тижня

Відтепер у анімації нового покоління - «Людина-Павук: Навколо Всесвіту»! Підліток з Нью-Йорка живе у світі безмежних можливостей Людини-павука, де костюм супергероя носить не лише він.  

 Майлз Моралез веперше з'явився в коміксах "Людина-павук" в 2011 році завдяки американському письменнику і автору коміксів Брайану Майклу Бендісу та художниці Сарі Пікеллі. Під час відпустки, організованою Marvel, Бендіс та його колеги обговорювали комікс «Людина-Павук. Щоденник супергероя» та що потрібно було б змінити аби створити улюбленого всіма персонажа. Декілька місяців потому, під час довгої велосипедної прогулянки йому в голову прийшла ідея, що так як Пітер Паркер помер героїчно, інший герой міг би продовжити його місію. Відразу після народження Майлз став улюбленцем фанатів - його батько був афроамериканцем, а мати пуерторіканкою, а він сам був розважливим, захоплюючим та сучасним образом Людини-Павука.

Брайан Майкл Бендіс розказав про причини які надихнули його зробити Майлза афроамериканцем - його двоє всиновлених дітей; вибори Барака Обами в Америці; а також актор Дональд Гловер в піжамі Людини-Павука в одному з епізодів ТВ-шоу телепрограми «Спільнота» (Community),  де, як думав він, це виглядало доречно. На пуерто-ріканську сторону Майлза надихнув Аксель Алонс, який в той час був головним редактором Marvel. Біографія Аксела дуже схожа з біографією Майлза; його мама британка, а тато мексиканець і він хотів щоб його син  чекав з нетерпінням на Людину-Павука з іспанським прізвищем Моралез. У багатьох інтерв'ю Аксель зазначає що рішення зробити Майлза наполовину іспаномовним було трохи егоїстичним з його боку, але він вважає, що результат себе виправдав.

- Для свого костюма «Павука», Майлз розпилює червоний та чорний кольори замість традиційних червоного та синього. Цей жест відображає його стиль бруклінського підлітка.

- У кімнаті гуртожитку Майлза можна побачити постери репера Чанза.

- На додачу до звичайних супер сил Людини-Павука, таких як пускання павутину з рук (веб-шутінг), вміння триматися на різних поверхнях, спритність, сила, неймовірний слух та «павуче чуття», Майлз отримав додаткові унікальні супер сили - «ядовите жало» - електричний імпульс, який він може пускати у ворога лише за допомогою дотику, а також невидимість.

- Павук, який вкусив Майлза мав так ж саму супер силу невидимості, котра наглядно показана в фільмі. Спочатку Майлз стає невидимим лише коли він наляканий, тож йому потрібно навчитися контролювати це вміння і застосовувати його не лише коли йому лячно.

 

Анімаційний стиль

- Кінорежисери вирішили поєднати оригінальні методи друку костюма «Людини-павука» 1960-х з сучасною комп'ютерною графікою, щоб створити власний унікальний стиль. Філіп Лорд пояснює: «Ми намагалися додати в історію людяності разом з усіма неймовірними технологічними досягненнями». У фільмі можна побачити такі елементи з коміксу:

- Лінійна робота, щоб підкреслити міміку або рухи.

- Графічні елементи - використовуються для заповнення кадрів, таких як "BOOM" та "POW".

- Панелізація - розбиває кожну дію на панелі, а частота кадрів анімації імітує перехід від однієї панелі до іншої.

- Півтони - для відтворення тонів.

- Кольори розбиті на фігури, щоб надати їм більше наглядності.

- Малюнки від руки - деякі ефекти, такі як дим, іскри та вибухи - це все намальовано художником.

- Кінорежисери виключили ідею розмиття зображення фільму. Більша частина анімації виконана в режимі двійок, замість одиниць (зображення йдуть в режимі двох кадрів, а не одного і лише дванадцять зображень за секунду, замість двадцяти чотирьох), що рідко зустрічається в комп'ютерній графіці. Фактично, режисери хотіли щоб кожний кадр фільму виглядав як картина, коли нажимаєш паузу, щоб зберегти вірність стилю коміксів.

 

Ефекти

- Ефект несправного монітору - команда яка працювала дак ефектами в фільмі, отримала зелене світло і могла проекспериментувати з новими технологіями, що призвело до появи нового ефекту - ефекту несправного монітору або ефект збою. Зазвичай він трапляється коли показують героїв, будинки та автомобілі, під час землетрусів  в результаті появи героїв з різних Мультивсесвітів. Вони використовували декілька камер, які відображали різні Всесвіти - все було відзнято в однаковій якості і анімаційній графіці, але оброблено по-різному, щоб створити кубістичний, розбитий на фрагменти кадр.

- Просторові землетруси - художні керівники Дін Гордон та Патрік О'Кіф і їх команда хотіли представити паралельні світи з Мультивсесвітів, які вторгаються в наші світи. Кубізм здавався єдиною правильною ідеєю, так як він представляв собою декілька бачень епізоду в межах кадру зображення. Таким чином, в цій версії простір розривається і всередині кожного перелому ми бачимо інший кут, масштаб та розяснення одного і того самого місця. Кожен перелом показує паралельну, але трохи відмінну версію нашого світу, який існує в іншому Всесвіті і намагається віднайти себе в нашому світі.

- Мультивсесвіти - кінорежисери хотіли щоб портал проходив через коридори в інші Всесвіти, щоб уявити що трапляється коли ми розбиваємо субатомні частини і створюємо розрив в просторово-часовому континуумі. Технічна група Sony Pictures Imageworks розробила безліч камер, завдяки яким з'явилася можливість одночасно проектувати на екран сім різних кутів, дозволяючи їм відображати один одного в одній з камер в інакшому стилі.

- Майлз проти Венома - на війну Венома надихнув стиль аніме 2D перенесений в середовище 3D. Команда по розробці і компонуванню зробила так, щоб технологія друку на екрані стала одним з визначальних візуальних ефектів фільму.

- Невидимість Майлза - команда розробників звернула увагу на каракатиць, які можуть ставати невидимими. Вони використовують це вміння тільки якщо дивитися їм прямо в очі. Команда попрацювала над ідеєю і вирішила зробити Майлз невидимим в 3D серидовищі.

 

Зйомка

 

- Щоб правильно відобразити локації під час зйомок, творча група відвідала великі школи Лос-Анджелеса та Нью-Йорка для фото звітів. Режисер Боб Персічетті фотографував різні локації для зовнішніх і кольорових ключових місць, таких як Бруклін та Манхеттен.

- Алхімічна лабораторія - лабораторія була створена завдяки суміші матеріалів щоб відобразити паралельні аспекти Мультивсесвіту. Там також наявний зелений колір, тому що команда вирішила зробити його кольором зла, дискомфорту та застереження.

- Колайдер - в оригінальних коміксах він виглядає меншим, але кінематографістам потрібно було зробити його великим. Вони уважно вивчили Великий адронний колайдер в Женеві, який є найбільшим колайдером у світі. Він розташований в тунелі, який становить 17 миль по колу і 574 фути в глибину.

- Долина річки Гудзон - продюсери Філ Лорт та Крістофер Міллер шукали різні локації для зйомок «Людини-павука» за межами міста; творча група знімала в таких місцях як: ліс долини Гудзон в північній частині штату Нью Йорк. Арт-директор Патрік О'Ків вирішив збільшити розмір дерев втричі.

 

"Вечірні Вісті" 

 

Погода;, Новости;, загрузка...
Погода, Новости, загрузка...
Погода, Новости, загрузка...

АРХИВ НОВОСТЕЙ

Январь 2019 (765)
Декабрь 2018 (1014)
Ноябрь 2018 (1031)
Октябрь 2018 (1050)
Сентябрь 2018 (1008)
Август 2018 (952)

ФОТОАРХИВ

«     Декабрь 2014    »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
   
беспроводной интернет киев и область wimax интернет в киеве и областиРадио интернет в киеве и области заказать
preMax интернет в киеве и области заказать
Интернет на дачу#/a# в киеве и области