ВСЕ НОВОСТИ

Новости от KINOafisha.ua
Загрузка...
Загрузка...

КАЛЕНДАРЬ НОВОСТЕЙ

«     Октябрь 2018    »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Прем’єра тижня: Величезний та страшний Веном – унікальний персонаж коміксів

  389   0 02.10.2018, 22:00 | Новости, Культура
Прем’єра тижня: Величезний та страшний Веном – унікальний персонаж коміксів

Узявшись за роботу над фільмом про легендарного героя, кінематографісти розуміли, що його зовнішність буде вкрай важливою для численних фанатів. Гострі як леза зуби, зловісні очі та довжелезний язик мали лякати по-справжньому.

Можна здогадатися, що Венома повністю намалювали на комп'ютері. Своїй появі на великих екранах персонаж завдячує оскароносному супервайзеру з візуальних ефектів Полу Френкліну та  супервайзерці з візуальних ефектів Шині Дуггал. За їх активної участі Веном став справді моторошною істотою. У роботі над персонажем фахівці з комп'ютерної графіки орієнтувалися на акторську гру Тома Харді.

Френклін працював не тільки над зовнішністю монстра, але і над його рухами. «Цей інопланетянин здатний проникати крізь пори шкіри, про одяг взагалі годі й казати, - пояснює спеціаліст, - при цьому він абсорбується тілом носія. Вперше ми бачимо симбіота як аморфного чорного слимака, який зливається з тілом Едді. Надалі Веном періодично перетворюється на величезну істоту з великими білими очима».

Веном набуває форми рідини, відрощує щупальця, може перетворитися на мережу або матерію, вистрілює кінцівками. Все це, як і безліч інших ефектів, доручили створити команді з розробки візуальних ефектів. «Насправді, Веном може без упину змінюватися, адаптуючись до умов бою, - пояснює Френклін. - У двобої він демонструє всі свої здібності, стаючи гострим, наче лезо. Нам доводилося враховувати всі аспекти феноменальної адаптивності істоти. Кожна здатність Венома унікальна та розроблялася командою фахівців з візуальних ефектів нарізно».

Широчезна паща Венома всіяна гострими зубами і відкривається чи не на всі 180°, оголюючи неймовірно м'язистий і рухливий язик, який став своєрідною візитівкою персонажа. «Це дуже неоднозначний персонаж - він герой і лиходій одночасно, - каже Френклін. - Ми ніколи не знаємо наперед, що він замиcлив і чого від нього чекати. Частково Венома можна порівняти з доктором Джекіллом та містером Хайдом, оскільки він з'являється і зникає, як правило, проти волі Брока. Ближче до фіналу фільму Едді та Веном знаходять якусь подобу гармонії, домовившись між собою».

Для роботи над образом Венома команда з розробки візуальних ефектів долучила двометрового статиста. Від вдягав шолом із закріпленим на ньому м'ячиком. Саме на цю кульку й дивилися актори, які за сюжетом спілкувалися з Веномом - на цьому місці мали бути очі істоти.

«Так ми уявили скільки місця потрібно Веному у просторі, - говорить Френклін. - Це допомагало в роботі буквально всім: операторської групі, акторам та декораторам. Коли ж під час монтажу ми «вставили» у фільм комп'ютерного персонажа, він прекрасно вписався в сцену».

Френклін зізнається, що йому було дуже цікаво працювати над дизайном і поведінкою Венома, тож він не може дочекатися, щоби побачити реакцію глядачів на творчість своєї групи. «У Венома дуже страшна зовнішність, особливо зуби, - розповідає Френклін. - Іноді він здається якимось демоном, але демоном із прекрасним почуттям чорного гумору. Персонаж вкрай дотепний, свій сарказм він перейняв у Едді. Едді та Веном суттєво доповнюють один одного, створюючи новий збірний образ, який ви і побачите у фільмі».

Крім Венома, фахівцям з візуальних ефектів потрібно було створити чотирьох інших симбіотів, зокрема Райота. Створені на комп'ютері Веном і Райот зійдуться у видовищному поєдинку в кульмінаційній сцені фільму. Фахівцям із комп'ютерної графіки довелося пропрацювати не тільки хореографію бою людей та інопланетних двійників, а й врахувати механіку руйнування декорацій.

За словами Френкліна, робота над Райотом докорінно відрізнялася від роботи над Веномом. «З точки зору дизайну ми мали показати, що Райот і Веном належать до одного виду та світу, - зазначає Френклін. - Водночас, нам потрібно було придумати, як зробити їх абсолютно різними. Понад те, це мала бути сутичка двох рівних за силою істот. Необхідно було зробити акцент на тому, що Веном та Райот володіють різними навичками і здібностями. Завдяки цьому їх поєдинок став іще цікавішим. Не зрозуміло, хто ж із них в результаті переможе».

Чимало часу і сил витратили на руйнування під час видовищної битви. «Нам довелося задіяти всі наші ресурси і працювати на межі можливостей, як технологічних, так і фізичних, - розповідає Френклін. - Ми були змушені вивчати нові технології, генерувати нові ідеї, освоювати невідоме. Це було дуже цікаве, хоч і важке завдання».

Під час зйомок батальної сцени в фіналі фільму актори, з огляду на специфіку поєдинку, працювали на страхувальних тросах. Незважаючи на те, що майданчик оточував хромакей, на частині локації звели справжні декорації. Флейшер стверджує, що йому особливо запам'ятався один момент з цього епізоду: «В цьому хаосі на кілька хвилин з'являюся Дрейк та Едді. Це дивовижний епізод».

У такому ж форматі (поєднання хромакея та реальних декорацій) знімалися сцени, в яких Едді опиняється на мостах «Золота Брама» та «Бей-Брідж»[1] то в образі Венома, то як людина. Декораторам довелося збудувати копії декількох прольотів цих мостів.

У деяких випадках кінематографісти мусили вдаватися до допомоги комп'ютерних дублерів, якщо трюки були занадто складними навіть для професійних каскадерів. Для зйомки таких сцен використовували пристрій тривимірного сканування рухів. Спочатку кожного з акторів фотографували з усіх боків на камеру 130 DSLR. У кожному фото визначали ключові точки, після чого створювали тривимірні моделі акторів. Потім ці моделі завантажували в програму та оцифровували в 3D.

Френклін і його команда намагалися домогтися повного реалізму в кожному кадрі, де з'являвся Веном. Окрім того, команда створила віртуальні інтер'єри офісу компанії Life Foundation, шестикутної будівлі на Соколиному пагорбі в окрузі Марін, що в Північній Каліфорнії. З вікон будинку відкривається чудовий краєвид на міст «Золота Брама».

Френклін каже, що архітектурою екстер'єрів будівлі Life Foundation займався художник-постановник Олівер Шолль, який придумав такі елементи, як трава на даху та сонячні батареї. «Будівля нагадувала вулик, оскільки шестикутні стільниці використовувалися як в архітектурі будівлі, так і при оформленні інтер'єру офісу, - розповідає Френклін. - У будівлі знаходилася навіть ракетна шахта, здатна запускати космічні шатли. Ми створили будівлю на комп'ютері, а потім вставили в справжній ландшафт».

Команда Френкліна вирушила в округ Марін і зробила купу фотографій місцевості з усіх можливих ракурсів. Для зйомки деяких кадрів довелося навіть винаймати гелікоптер. Згодом отримані кадри використовувалися для створення реалістичного тла під час монтажу.

«Вечірні Вісті»

 

Погода;, Новости;, загрузка...
Погода, Новости, загрузка...
Погода, Новости, загрузка...

АРХИВ НОВОСТЕЙ

Октябрь 2018 (614)
Сентябрь 2018 (1008)
Август 2018 (952)
Июль 2018 (1015)
Июнь 2018 (1010)
Май 2018 (1065)

ФОТОАРХИВ

«     Декабрь 2014    »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
   
беспроводной интернет киев и область wimax интернет в киеве и областиРадио интернет в киеве и области заказать
preMax интернет в киеве и области заказать
Интернет на дачу#/a# в киеве и области