ВСЕ НОВОСТИ

Новости от KINOafisha.ua
Загрузка...
Загрузка...

КАЛЕНДАРЬ НОВОСТЕЙ

«     Апрель 2018    »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 

Головред української газети підробила інтерв`ю з Лукашенком

  121   0 22.06.2013, 10:19 | Новости, Политика
Головред української газети підробила інтерв`ю з Лукашенком

Головред української газети підробила інтерв`ю з Лукашенком



Президент Білорусії Олександр Лукашенко не давав ексклюзивного інтерв'ю виданню "Известия в Украине" ні під час візиту до Києва, ні раніше. Про це повідомляє прес-служба Лукашенка.




За інформацією, яку надала прес-служба, газета використовувала висловлювання Лукашенка під час зустрічі Клубу головних редакторів країн СНД, Балтії та Грузії, яка відбулася в грудні 2012 року.




У прес-службі зазначають, що видання дуже вільно підійшло до використання цитат президента: багато формулювань або спотворені, або вирвані з контексту.




Головред української газети підробила інтерв`ю з Лукашенком





Інтерв'ю Лукашенка, автором якого є головред "Известий в Украине" Яніна Соколовська, досі висить на сайті. Цікаво, що в коментарі білоруськії радіостанції "Єврорадіо" Сколова розповіла, що інтерв'ю вперше було опубліковано у грудні 2012 року і передруковано перед візитом Лукашенка в Україну. Вона також уточнила, що ексклюзивного розмови з главою Білорусі не було, а все сказане ним в "інтерв'ю" було озвучено на зустрічі з Клубом головних редакторів СНД, Грузії і Балтії (при цьому в тексті мова йде саме про інтерв'ю "Известиям в Украине").



Повторну публікацію інтерв'ю Соколовська пояснила тим, що у видання "перероблявся сайт".



"Ось ми і повторили ще раз, щоб люди згадали. І чомусь тоді, у грудні, ніхто на цей матеріал не образився", - сказала Соколовська.




У жовтні 2011 року Яніну Соколовську вже звинувачували у публікації фальшивого інтерв'ю. Йдеться про бесіду з екс-прем'єром України Юлією Тимошенко, яка вийшла за авторством Соколовської в російській газеті "Известия". Прес-служба Тимошенко оголосило інтерв'ю "фальшивкою", а українські ЗМІ помітили, що текст базувався на інтерв'ю тій же газеті десятирічної давнини.




Як відомо, газета "Известия в Украине" є підрозділом російських "Известий". Однак одним з акціонерів українських "Известий" є Ігор Коломойський.


За матеріалами TUT.BY, "Лента.ру"
Погода;, Новости;, загрузка...
Погода, Новости, загрузка...
Погода, Новости, загрузка...

АРХИВ НОВОСТЕЙ

Апрель 2018 (709)
Март 2018 (1047)
Февраль 2018 (813)
Январь 2018 (943)
Декабрь 2017 (989)
Ноябрь 2017 (908)

ФОТОАРХИВ

«     Декабрь 2014    »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
   
беспроводной интернет киев и область wimax интернет в киеве и областиРадио интернет в киеве и области заказать
preMax интернет в киеве и области заказать
Интернет на дачу#/a# в киеве и области