ВСЕ НОВОСТИ

Новости от KINOafisha.ua
Загрузка...
Загрузка...

КАЛЕНДАРЬ НОВОСТЕЙ

«     Июль 2018    »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Прем’єра тижня: Ремейк знаменитих «Коматозників»

  238   0 22.11.2017, 14:01 | Новости, Культура
Прем’єра тижня: Ремейк знаменитих «Коматозників»

«Усім нам цікаво, що відбувається з людиною після смерті. Однак, є те, про що взагалі краще не знати, - розповідає продюсер фільму КОМАТОЗНИКИ Лоуренс Марк. Головні герої картини, п'ятеро студентів-медиків, вмирають від бажання знайти відповідь на це запитання питання та нехтують усіма пересторогами.

«У нашому фільмі ми вирушимо у подорож невідомим світом, який є нашим останнім прихистком, - розповідає режисер Нільс Арден Оплев, який працював раніше над фільмом шведського виробництва ДІВЧИНА З ТАТУ ДРАКОНА. Увести себе в коматозний стан, аби дізнатися, що чекає нас по той бік та за допомогою друзів повернутись до життя, - напрочуд ризикований експеримент».

Усе починається з того, що одна зі студенток медичного коледжу, керуючись особистими мотивами, залучає чотирьох друзів до небезпечного експерименту: зупинити серце та зафіксувавши мозкову активність довести існування життя після смерті. І вже потім - реанімувати піддослідного.

Що може спонукати людину взяти участь у такій небезпечній ініціативі? Мабуть, можливість отримати неймовірні результати та здобути славу. «Уявіть, що було б, якби нам вдалося знайти докази існування життя після смерті. Це стало б відкриттям століття в медицині, - говорить режисер. - Кортні, роль якої виконує Еллен Пейдж, любить працювати в умовах жорсткої конкуренції, яка змушує всіх студентів-медиків змагатися одне з одним. За словами одного з героїв фільму, на медичному факультеті студенти не лише опановують науку, але й збагачують її, розширюючи межі людського пізнання».

Переживши клінічну смерть, студенти стикаються з чимось геть незрозумілим: вони не лише зазирнули по той бік життя, а й повернулися до нашого світу іншими - кращими. «Після подорожі по той бік, їх розумові та фізичні можливості сягають нового рівня, - пояснює Нільс Арден Оплев. - Вони думають, що тепер запросто досягнуть усього, чого прагнуть. Та за все треба платити.

І ціна немаленька: переживши смерть і повернувшись до життя, героям доведеться зіткнутися зі своїм минулим та вчинками, про які вони воліли б не згадувати. «Кожен із них робив щось таке, про що соромно або ніяково говорити», - розповідає продюсер Майкл Дуглас. За його словами, зазирнувши в обличчя смерті, студенти отримують шанс обдумати свої помилки. «Їх переслідують спогади про минуле. І вони розуміють, що ніколи не пізно все це виправити», - продовжує Дуглас.

«Нашим героям доведеться згадати про вчинки недалекого минулого, якими не будеш пишатися, - додає Оплев. - Іншими словами, їм доведеться переглянути свої погляди на життя і на те, ким вони стали».

Оригінальний фільм КОМАТОЗНИКИ вийшов на екрани у 1990 році. Ця незвичайна картина змусила багатьох глядачів задуматися та полоскотати собі нерви. І зараз, через чверть сторіччя, оновлений фільм повертається на екрани. Завдяки продюсерам фільму Майклу Дугласу, Лоуренсу Марку та Пітеру Сафрану, глядачі побачать сучасну інтерпретацію давніх подій.

Режисерське крісло продюсери вирішили запропонувати Оплеву. «Нільсу вдається з притаманною європейським кінематографістам вишуканістю передавати почуття та емоції на екрані, знімаючи при цьому комерційно успішні трилери, - розповідає продюсер Сафран. - Для нас усіх надважливо було створити максимально вірогідні кінематографічні образи, аби глядачі повірили в усе те, що відбувається з головними героями та співпереживали їм».

Режисеру важливо зняти фільм, який би став окремим кінематографічним твором, і «говорив» із сучасним глядачем однією мовою.

 «Звісно, ми в першу чергу робили розважальне кіно, трилер. Тим не менше, ми працювали з доволі серйозними темами. Нашою задачею було зняти хороший і достовірний трилер, який би тримав глядача у напрузі та, водночас, змушував задуматися. Саме цим мене і привабив проект», - зізнається Нільс Арден Оплев.

За словами продюсера Лоуренса Марка, фільм мав бути максимально реалістичним, і на це були свої причини.

 «За останні двадцять п'ять років наука та технології суттєво змінилися, - пояснює Марк. - Тому ми приступили до зйомок, озброївшись передовими знаннями в області медицини».

Нільс Арден Оплев прагнув надати подіям фільму максимальної реалістичності. «У стрічці відбуваються надприродні та страшні речі. Утім, я хотів зробити максимально реалістичний фільм, - стверджує Оплев. - Коли герої вперше опиняються по той бік і повертаються, глядачі мають на 100% вірити побаченому».

За словам продюсера Пітера Сафрана, режисер також прагнув створити на екрані яскраві та незабутні образи головних героїв фільму. «Ми хотіли, аби вони одразу заволоділи вашою увагою. І тоді глядачі могли буквально на власному досвіді пережити досвід коми та контакту з потойбічним. Знаючи, що довелося пережити героям, глядачі боялися б та хвилювалися б за долю персонажів фільму», - розповідає Сафран.

Сценарій до фільму написав Бен Ріплі, у послужному списку якого фантастичний трилер ПОЧАТКОВИЙ КОД, і Пітер Філарді. «Я ще в коледжі вчився, коли оригінальний фільм вийшов на екрани. Тоді задум фільму здавався мені на диво захопливим. Тож, ідея рімейку припала мені до душі, - згадує Ріплі. - Мені пощастило, адже ми вирішили зберегти основну структуру фільму: герої прагнуть дізнатися, чи є життя після смерті; розплачуються за свої помилки та спокутують провину. Потрібно було лишень осучаснити науковий, медичний та технічний аспекти, а також зробити образи героїв більш неординарними, а їхні характери - амбітнішими».

Під час роботи над сценарієм Бен Ріплі не раз консультувався зі спеціалістами-медиками. «Наші герої зацікавилися потойбічним життям завдяки неврологічним дослідженням, - стверджує Ріплі. - Адже ми досі не знаємо напевне як функціонує наш мозок. Ми досі не збагнули цей надскладний «механізм». І тут мене осінило, а що як у нашому мозку є ділянка, що відповідає за стан клінічної смерті і зберігає спогади про неї? Адже є ж ділянки мозку, завдяки яким ми гніваємося, або упізнаємо смак лимона».

Працюючи над сценарієм фільму, Бен Ріплі, за дозволом свого приятеля-невролога, відвідав чимало зустрічей та дискусій професійних неврологів, а також багато спілкувався зі студентами-медиками, майбутніми неврологами. «Чимало з зібраного матеріалу увійшло до кіносценарію, - ділиться секретами Бен Ріплі. - Ми прагнули зробити події фільму напрочуд правдоподібними. Тож наші герої стикаються з багатьма проблемами реального життя».

Курс з медицини

Знімальна група зробила все можливе, аби виконати побажання режисера Нільса Ардена Оплева: зняти трилер про надприродне, але зробити це напрочуд реалістично. Всі медичні маніпуляції зображені достовірно й точно. «Нам було вкрай важливо, зобразити діяльність лікарів та досвід коми коректно з медичної точки зору, - розповідає виконавчий продюсер Майкл Бедерман. - Глядачі повинні повірити усьому, що відбувається на екрані».

З цією метою творці картини звернулися до медичного консультанта Ліндсі Сомерс. До початку зйомок і протягом всієї роботи над фільмом Ліндсі і ціла команда медсестер, рентгенологів, неврологів і нейрохірургів працювали пліч-о-пліч з режисером Оплевом і сценаристом Ріплі, аби діагнози, які у фільмі ставлять героям, і ліки, які їм прописують були реальними діагнозами та ліками. Вони ж допомагали акторам правильно поводитися з медичним обладнанням, робили уколи і проводили зондування так, як це роблять справжні лікарі.

«Від самого початку режисер Нільс вимагав виконувати всі медичні маніпуляції з максимальною достовірністю. Я прочитала сценарій і вказала режисерові та сценаристові на всі медичні неточності та розбіжності, - згадує Сомерс. - Наприклад, у багатьох фільмах і телевізійних серіалах людей виводять зі стану коми за допомогою розряду дефібрилятора, що не відповідає дійсності. Оплев навіть спеціально додав у фільм сцену, в якій героїня Кірсі Клемонс говорить про те, що за відсутності серцебиття користуватися дефібрилятором немає сенсу. Звісно, ми знімали голлівудський фільм, а не документальну стрічку, тож дозволили собі певну свободу». Творцям фільму також довелося провести справжню дослідницьку роботу: вони намагалися визначити як довго людина може перебувати в стані коми. «Ми намагалися дізнатися якомога більше про те, як довго мозок може прожити без кисню, - згадує Оплев. - Більшість лікарів одностайно заявляють, що це приблизно 3-4 хвилини. Утім, все доволі індивідуально та залежить від конкретного пацієнта. Траплялися випадки, коли люди перебували в стані клінічної смерті набагато довше, а потім, завдяки певним обставинам, поверталися до життя».

«Сподіваюся, що коли лікарі подивляться наш фільм, то скажуть: «Ці хлопці провели справжню дослідницьку роботу в сфері медицини!» - додає Дієго Луна. - Ми й справді виклалися на зйомках. І я дуже пишаюся тим, що наша команда підійшла до своєї роботи настільки серйозно».

 

Трилер «Коматозники» у кінотеатрах з 23 листопада

«Вечірні Вісті»

 

 

Погода;, Новости;, загрузка...
Погода, Новости, загрузка...
Погода, Новости, загрузка...

АРХИВ НОВОСТЕЙ

Июль 2018 (660)
Июнь 2018 (1010)
Май 2018 (1065)
Апрель 2018 (1024)
Март 2018 (1047)
Февраль 2018 (813)

ФОТОАРХИВ

«     Декабрь 2014    »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
   
беспроводной интернет киев и область wimax интернет в киеве и областиРадио интернет в киеве и области заказать
preMax интернет в киеве и области заказать
Интернет на дачу#/a# в киеве и области