ВСЕ НОВОСТИ

Новости от KINOafisha.ua
Загрузка...
Загрузка...

КАЛЕНДАРЬ НОВОСТЕЙ

«     Декабрь 2017    »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
       

Блокбастер «Інферно» знімали у Венеції, Флоренції, Будапешті та Стамбулі

  189   0 11.10.2016, 11:25 | Новости, Культура
Блокбастер «Інферно» знімали у Венеції, Флоренції, Будапешті та Стамбулі

На задньому плані містичного трилера «Інферно» глядачі побачать найкрасивіші історичні споруди. Понад 70% сцен фільму знімалися на реальних локаціях у Венеції, Флоренції, Будапешті та Стамбулі.


Попри те, що чимало флорентійських сцен знімалися в самій Флоренції, деякі з них були зафільмовані в Будапешті. Кінематографісти нерідко вдаються до таких хитрощів - знімають сцени в зовсім іншому місті, іноді навіть в іншій країні, камуфлюючи локації під потрібні їм. Це завдання було покладено плечі художника-постановника Пітера Венама.
Венам почав свою роботу з ретельного планування перевтілення одного міста в інше.

 

Були й пересічні речі, такі як заміна вивісок та автомобільних номерів з угорських на італійські, і деякі, не настільки очевидні. «Нам було дуже важливо змінити вуличне освітлення, - каже художник-постановник. - У Флоренції вулиці освітлюються ліхтарями, які укріплені на стінах будинків на металевих основах, причому переважають невеличкі плафони. Крім того, ми закріпили на стінах популярні у Флоренції віконниці. Такі дрібниці були для нас дуже важливі».

 

Читайте також: «Инферно»: девять тысяч литров сахарной крови и вирус из растительного масла

 

Ще однією ілюзією Венама стало перевтілення Будапештського Етнографічного музею в інтер'єр Палаццо Веккіо, в якому зберігалася посмертна маска Данте. Зйомки на реальній локації були неможливі. Незважаючи на це, Венам вважає, що зйомки в Будапешті пішли тільки на користь фільму. «У Палаццо Веккіо справжня маска зберігається в дерев'яному футлярі на тлі червоного шовку», - розповідає Венам. В Італії руки кінематографістів були зв'язані з цілком зрозумілих причин. Будапештський музей, навпаки, надавав практично повну свободу дій. «Саме простір музею був немов створений для нас - широкі коридори, заплутані переходи з однієї зали в іншу», - згадує художник. Єдине, що не вписувалося в загальну концепцію, - неокласична архітектура міста. «У Будапешті ви можете знайти практично будь-який архітектурний стиль за винятком одного - італійського», - посміхається Венам. Щоб завершити трансформацію Будапештського музею в італійський, художнику-постановнику і його команді довелося зробити своєрідний костюм для всієї будівлі. «Ми наклали на мармур фігури, заздалегідь виготовлені з пінопласту, фольги і латексу, - розповідає художник-постановник. - Ми закріпили та розфарбували їх, а після закінчення зйомок зняли і відмили місця кріплення так, що й сліду не лишилося. Ми немов зробили для будівлі абсолютно новий мобільний фасад».


Будапешт успішно підмінив навіть Венецію - під час зйомок сцени в підземеллях під собором Святого Марка. «З огляду на динаміку сцени, ми повинні були знімати або в павільйоні, або в місцях, не настільки цінних, як сама Базиліка, - пояснює він. - Сцену на балконі ми знімали в Венеції. Коли ж герої опиняються всередині, робота знімальної групи переносилася в Будапешт. Спеціально для цього ми побудували точну копію локації в павільйоні. Крім того, в Будапешті ми знайшли музей, деякі приміщення нам чудово підійшли. Нам потрібні були запилені кімнати, від яких би наче тхнуло старовиною. Ми настелили нові підлоги, завдавши на них точно такий же малюнок, який був в справжніх підземеллях під собором Святого Марка. Потім ми встановили огорожі та збудували вівтар, на якому розмістили різні релігійні артефакти».
Команда Венама також створила підземні цистерни під Софійським собором. Води на знімальному майданчику було більше, ніж в реальних резервуарах. Крім того, Венам оцінив, що його декорації становили всього 1/5 від реального прототипу. Майданчик обтягнули синім хромакеєм, згодом фахівці з візуальних ефектів домалювали відсутні елементи декорацій у графіці.


Понад те, Венам брав участь в розробці дизайну Пекельної Вулиці. Сцена змальовує пекло Данте таким, як його уявляє Ленгдон. «Ми створили дуже незвичайну декорацію, - згадує художник-постановник. - Ми опиняємося та не в Європі, й не в Америці. Ми хотіли, щоб локація була схожа на звичайну вулицю зі звичайними людьми, щоб помітити щось дивне можна уважно придивившись. Усі машини чорного кольору. Вивіски пофарбовані під колір будинків. Дорожні робітники, копошаться посеред вулиці, використовують не ломи, а піки, як на карті пекла Боттічеллі. Ледь вловимі моменти ми вписали в звичний, як може здатися, ландшафт, який стає все більш химерною».

 

 «Вечірні Вісті» 

Погода;, Новости;, загрузка...
Погода, Новости, загрузка...
Погода, Новости, загрузка...

АРХИВ НОВОСТЕЙ

Декабрь 2017 (590)
Ноябрь 2017 (908)
Октябрь 2017 (272)
Сентябрь 2017 (2872)
Август 2017 (4339)
Июль 2017 (4499)

ФОТОАРХИВ

«     Декабрь 2014    »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
   
беспроводной интернет киев и область wimax интернет в киеве и областиРадио интернет в киеве и области заказать
preMax интернет в киеве и области заказать
Интернет на дачу#/a# в киеве и области